2.9.2011

bäk tu skuul

Mulla alko maanantaina loppusuora koulussa. Tuntuu aika uskomattomalta se, että pian mulla on terkkarin pätevyys. Varmaan itken ensin puoli tuntia, ku saan paperit kouraan. Ja sitte kiljun riemusta :)
Koulussa on ollu tän viikon mukavaa ja oon ihan intoa piukkana, ku on syventäviä opintoja kaikki. Ja oon kevyin mielin koulussa ku mullon niin hyvä hoitaja pojilla <3 Mikäs sen parempi pojille ku oma iskä.

Hugolla on lähes uus pipo ja lähes uus tutti. Varmaan jonku mielestä hölmöä, mutta mulle tuottaa mielihyvää jopa pelkkä tutin ostaminen. (mielihyvä shoppailija, niimpä)


Rasmuksen ehdottomat hittilelut tällä hetkellä on pikkuautot.

Toinen uus juttu on Aku Ankat. Ihan pätevänä se kiipee soffalle tai nojatuoliin köllöttelemään ja tutkii hyvin keskittyneenä Aku Ankkaa. Ja välillä kuuluu siansaksaa ja hämmästynyt "Oho!"
(Tässä kuvassa Rasmus syö saunajätskiä ja lukee akkaria. ^^)

Yks TOSI TYPERÄ RASMUKSEN KEPPONEN ON TÄMÄ: hellalle kiipeäminen! Hellalta pääsee kätevästi sille kaapille missä on "puukkaa" eli purkkaa. höh.

Hugosta on nyt tällä kertaa tämmösiä vaippa + hattu + tutti -kuvia. Hugo rakastu tänään kaurapuuroon ja avas isosti suuta aina ku lusikka läheni. Aika söpöä, etten sanois. Tai sanoisin, että elämän kultahetkiä! <3

Öh. ( :D hahaha!) Hyvää viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Olipa mukavia kuvia pikkusista <3 On kuvaaja oikein passaillu valot ja kaikki:)
    Meillä täällä ollaan vaihteeks flunssassa ihan vauvaa myöten:( Toivottavasti päästään omin avuin yli,ettei tarttis näin pikkusta vielä lääkäriin viiä.
    Kerro, Meri sitte,ku oot VALMIS,niin meki juhlitaan mukana...terkkuja mummelilta!

    VastaaPoista
  2. Kuvaajalla on niin hyvä kamera, että välillä tulee hämmästyttävän hyviä kuvia ihan räpsimällä vaan. Käyttöohjeisiinki vois kyllä tutustua niin vois saada huimia kuvia :)
    Voi että, ku mä haluaisin jo nähdä teiän pikkusen! (kauhee vauvakuume..auttaskohan parasetamoli?)
    Joo, kyllä siitä kuulee koko maailma ku mä saan paperit kouraan. Siitä voit olla varma! Mukavaa ku aina kommentoit :))

    VastaaPoista

Mitä miettii?