25.3.2014

Pari päivää sitten

Mä NIIN nautin tästä.
Oon kahdestaan Oliverin kanssa kotona. Olin jo eilen.
Oliverilla on korvatulehdus, sai justiin ab-kuurin siihen.
Vein muut poijjaat itsekkäästi päiväkotiin, jotta voin hoitaa tuota sairasta pienokaistani.
Tuntuu hyvältä antaa kaikki aika kipeänä olijalle. Ja kyllä tässä muutakin ehtii...mm. pyykkäillä/tiskata RAUHASSA ja näperrellä kaikkea mitä mulla nyt yleensä on tapana.
Tuntuu hyvältä olla hyvällä syyllä poissa töistä, vaikka nykyisestä työstäni tykkäänkin huomattavan paljon. Joinain päivinä jopa nautin. Töissä on kuitenkin melko kiire, joten tämmöset yhden sairaan lapsen hoitamispäivät tuntuu uskomattoman helpoilta ja mukavilta.

Mietin eilen, että syksy on menny melkosessa sumussa.
Hakiesssani Oliverille tuon ab-kuurin apteekin täti tuumas, että teille onkin jo tuttu tämä lääke.
Mä tuumasin tolloon suomalaiseen tapaani, että: "Häh?"
Täti, että: "Oliverilla on ollut sama kuuri marraskuussa."
Mä jokseenkin hämmentyneenä, että: "Ahaa?"
Apteekista lähdettyäni mietin pääni puhki, että miten on mahdollista etten muista koko kuuria.
En edelleenkään muista, mutta päättelin, että sen on täytynyt olla kerran loppusyksystä, kun kävin hakemassa päivystyksestä laukeematonta migreeniä helpottaakseni pari piikkiä kankkuun. Mulla tais olla osittainen migreenin aiheuttaja siellä mukana eli hän, jonka kanssa olin edelliset yöt valvonu eli Oliverko? Tunnen itteni kyllä melkoseks toopeks, kun en muista. Eikä mitään korvakontrollejakaan oo luonnollisestikaan tullut hoidettua kun ei muista koko tapahtumaa. O_o
Hups.
Lääkärillekin sanoin, että juu ei oo koskaan ollu korvatulehdusta tällä. Eipä nii.
Erikoista, miten ihmisellä voi muisti kadota jos yöunet on rikkonaisia ja lyhyitä.

Mutta takaisin asiaan: Tänään rakastan elämää eniten.

4 kommenttia:

  1. Tuttuja tuntemuksia;) Lainasin muuten Maisalta kirjan "Yösyöttö" ja sain taas sellaisia dejavuu-kokemuksia sitä lukiessani ;D Vaikka päähenkilö onkin mies... Ilkkka vois muuten kans lukee tän, sää varmaan jo luit? Hauska!

    Mutta tää aurinko! Vihdoinkin nää kevään aurinkoiset ilmat - kuulaat, raikkaat on löytäny meijät poloiset pohjan asujat! Rakastetaan vaan elämää!

    VastaaPoista
  2. En oo kyllä lukenu. Täytynee lukea:)

    Meillä Hugolle pamahti sitte heti seuraavana korvatulehdus ja kävin omia korvianiki esittelemässä lääkärille, mutta niitä vihloo onneks vaan viruksen aiheuttama flunssa.

    Aurinko = <3 Vaikuttaa NIIN paljon vointiin ja mielialaan, että jaksaa funssasenakin hymyillä ja käydä töissä.

    VastaaPoista
  3. No nyt on luettu myös Eve Hietamiehen "Tarhapäivä" - jatkoa "Yösyötölle". Suosittelen lämpimästi!

    VastaaPoista
  4. word! Mä luen edelleen kirjaa "Ero". Oon niin hidas lukemaan + ei tuu tällä hetkellä paljo luettua..uni useimmiten voittaa. Mulla on 5 kirjaa jonossa kirjahyllyssä odottamassa. Siellä on ainakin "Usain Bolt - salamaa nopeampi elämäni" ja "Veitsen terällä" (=julkkiskirurgin elämänkerta tms.). Ja joku "Jotta tuntisin eläväni". Muiden nimiä en sitte muistakaan. Mutta noi sun mainitsemat tulee kyllä listalle heti (puolenvuoden päästä) ku saan noi muut luetuks ;)

    VastaaPoista

Mitä miettii?