29.11.2012

aivot asentoon rentoudu

Sain myöhäissynttärilahjaksi aika ihanan jutun: värityskuvia! Kuvat on mun tädin tekemiä (,minkä tajusin vasta ku olin ensimmäisen kuvan värittäny). Mitenhän sitä tunnetta kuvailis, kun kahvikupposen kanssa värität tommosta kuvaa? Vähän ku palaisit lapsuuden mukaviin hetkiin, mutta silti oot aikuinen eikä toiminta oo mitenkään lapsellista. Nautinnollista lähinnä.
Väritin tämmösen kanan, joka ei oo valitettavasti kyllä mitenkään tyylikkäästi väritetty. Mutta hermot lepäs väritellessä ja hoitopöydän luona on nyt riemunkirjavaa katseltavaa :P Huomasin värittäessä, että mulla on ihan ruput värikynät. Tai että mulla ei juuri oo värikyniä. Ja että lapset värittää ihan surkeilla väreillä...ilmankos niitä ei useimmiten ne värityspuuhat kiinnosta. Ehkä jonain päivänä, kun oon hankkinu jotku värikynät, joissa on mun lempivärejä, julkasen tänne kauniin väritetyn design-linnun, joka saa seinälle, mikäli värittäjä onnistuu värittämään tyylikkäästi.
Käykää tsekkaamassa: http://designvaritys.blogspot.fi/ IHANIA SANON MINÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä miettii?