23.4.2013

vaaleenpunasta valkosta ja kultaa, niimpä!

Semmosta asiaa tältä kauniista asioista pitävältä henkilöltä, että r-a-k-a-s-t-a-n mun ihania kahvikuppeja asetteineen. Tarjoilin niistä kahvit siskoilleni ja miehelleni sunnuntaina..ne oli ekaa kertaa käytössä.
Mun isoäidillä on lähes tommoset kupit, joista isoäiti on tarjoillu isoäidille kahvit aina vain ja ainoastaan heidän hääpäivänä eli Tapanin päivänä. Ku menin ite naimisiin armaani kanssa, niin meille tarjoiltiin hääpöytään kahvit noista isoäidin kupeista yllätyksenä mulle. Mähän meinasin tietysti pyörtyä ihastuksesta! :) (Kiitos isän ja serkun, jotka juoni asian!) Oon nimittäin aina ihastellu kyseisiä kuppeja isoäidin vitriinikaapista. Ne on ilmeisesti luvattu yhelle serkulleni perinnöksi, joten koska en niitä ilmeisesti voi koskaan saada niin hommasin niiden korvikkeet, jotka muistuttaa mua AINA isoäidistä ja isoäidin kupeista. <3

4 kommenttia:

  1. Vau, ihana tarina kuppien takana :)

    VastaaPoista
  2. Mutta tarjosiko isoäiti kahvia isoisälle ollenkaan?

    VastaaPoista
  3. no HUPS! Taas kirjotusvirhe :D ISOISÄLLE tarjos varmasti! Teki kaikkensa isoisälle!

    VastaaPoista
  4. Sulonen rakkaustarina;) Sillä sellainen tämä aivan ilmeisestikin on... <3

    VastaaPoista

Mitä miettii?